תקנון החלפות והחזרות

**החלפות / החזרות לרכישות אונליין  **

  1. החזרת מוצר תוך 14 יום מתאריך הרכישה בלבד, כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית (מוצר סגור), בצירוף הוכחת קנייה.
  2. החזר כספי יינתן באופן בו בוצע התשלום, עד 7 ימים מיום ביצוע ההחזרה/החלפה/ביטול העסקה. לא ניתן יהיה להחזיר מוצרים מכל סוג שהוא שנעשה בהם שימוש ו/או שיוצרו במיוחד עבור הלקוח או על פי מידותיו או בהתאם לדרישות מיוחדות ו/או מוצרים שאריזתם נפתחה ושלא ניתן לארזם בשנית.
  3. בהזמנות בהן ניתנה מתנה/ות יחד עם המוצר שהוזמן, והלקוח מבקש לבצע החזרת מוצר שהוזמן ללא המתנה/ות – ינוכה 50₪ מסכום ההחזר הכספי עבור כל מתנה שניתנה ללקוח ולא הוחזרה על ידו יחד עם המוצר. על המתנה להיות סגורה באריזתה המקורית.
  4. התמונות הינן להמחשה בלבד. 
  5. החברה תהיה רשאית לגבות דמי ביטול במקרה של ביטול שלא עקב פגם או אי התאמה בשיעור של 5% ממחיר המוצר אותו רכשת או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם, הוראות חוק הגנת הצרכן נוספות בנוגע לביטול הרכישה מצד המזמין, לרבות בנוגע לחובה להחזיר המוצר , יחולו גם -כן .
    במקרה שהלקוח קיבל את הסחורה במשלוח חינם בעת הביטול הלקוח ישלם עלות של משלוח )30 ₪ בנוסף לדמי הביטול הקיימים בחוק. ככל שהלקוח בחר לבטל את ההזמנה שלא עקב פגם במוצר או עקב אי התאמה.
    לקוח שקיבל את המוצר ידאג להחזירו לספק שפרטיו יימסרו לו על ידי החברה במקום עסקו, על חשבון המשתמש. משתמש שיבקש כי המוצר ייאסף מהמקום בו נמסר לו או כל מקום אחר, בכפוף לאישור החברה, יישא בעלות דמי משלוח בגין הובלה כאמור.

    b. אנו מחויבים להציע ללקוחות את מוצרי הקוסמטיקה הטובים ביותר שקיימים. על הלקוח/ה לבחון ולבדוק את תכולת החבילה המוזמנת בעת קבלתה. אם הלקוח/ה מוצא/ת שהמוצרים שקיבל/ה מאיתנו אינם עומדים בציפייה זו, נתונה ללקוח/ה זכות בהתאם לחוק לבטל את החוזה, מבלי לציין כל סיבה, תוך 14 (ארבעה עשר) ימים מתאריך קבלת המוצרים.

     
יש להחזיר את הפריטים לכתובת:
 גלאם 42
הסיבים 43 בניין C קומת קרקע 
פתח תקווה

    כל שעלייך לעשות:
    השבת המוצר למחסני החברה תהיה על חשבון הלקוח, למעט במקרים של אי התאמה או פגם במוצר. 

    במידה שלקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו, יוכל לעשות זאת באמצעות יצירת קשר טלפוני עם גלאם 42, תוך 14 יום מיום קבלת המוצר. במקרה זה, רק לאחר תאום מראש עם שרות הלקוחות וקבלת אישור הלקוח יוכל להחזיר את המוצר בכוחות עצמו או על חשבונו למשרדי גלאם 42.

    החזרת המוצר תתבצע ע״י שליח בעלות של 50 שקלים

    תנאי לביטול הזמנה לגבי בשמים/מוצרי טיפוח ו/או איפור באריזה הנו שמירת האריזה בשלמותה, כולל הצלופן העוטף אותה. אם נפתחה אריזת המוצר לא ניתן לבטל את ההזמנה. 
    לא ניתן להחזיר מוצרים שנפתחו או שנעשה בהם שימוש

    תנאי לביטול הזמנה לגבי מוצרים המסופקים ללא אריזה הנו שלא נעשה כל שימוש (ולו המזערי ביותר) במוצר. 

    על הלקוח לבדוק את המוצר מייד עם קבלתו. במידה שהלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או כאשר מפרט המוצר שונה מהמפרט שפורסם באתר, רשאי הלקוח לבטל את העסקה תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, על-ידי הודעת ביטול באמצעות טופס צור קשר באתר תוך פירוט סיבת הביטול, בהתאם בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"

Contact